FREELANCE-OPDRACHTEN
Ik ben een vrolijk persoon die 20 jaar professionele kennis en ervaring wil delen met verschillende bedrijven.
Bent u bereid om iemand uw administratieve taken (waar jezelf niet altijd aan toekomt), op een correcte manier te laten uitvoeren? Dan ben ik de persoon die u zoekt!
Zowel op locatie (in een straal van max 30km rond Nijlen) als vanuit mijn eigen kantoor ben ik bereid opdrachten uit te voeren. Ik heb een ruime kennis op niveau van algemene administratie, HR-ondersteuning, ondersteuning van de aankoopafdeling, ondersteuning van de directie, coaching ...
Momenteel ben ik +/- 3 dagen per week beschikbaar en mijn uurtarief is afhankelijk van het soort opdracht. Mijn grote troeven zijn mijn punctualiteit, sterke vorm van communicatie, grote kennis van MS Office, verantwoordelijkheidszin en assertiviteit.
Wilt u hier meer over weten, vraag vrijblijvend mijn CV op via silke.de.smet2@telenet.be of contacteer me op het nummer 0496/24 08 29.